Fladbåden skal i vandet
august 23 @ 10:00 - 13:00

Hele sæsonen samles vi i Bådhuset kl. 10.00, hvor der vil være mulighed for at købe kage og franskbrød m/ tilbehør for 30,- kr. samt øl og vand til medlemspriser. Båden sættes i vandet kl. 11.00, hvis vejret tillader det.

